Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Scrubs: Brinner = Breakfast for Dinner

Μιας και μιλούσαμε χθες για brunch, μην ξεχνάμε και το brinner. Ναι, brinner. Τουτέστιν, breakfast for dinner, δηλαδή πρωινό για βραδινό, aka ό,τι θα τρώγατε για πρωινό σερβιρισμένο την ώρα του δείπνου. Μη μου πείτε ότι δεν είναι επική ιδέα. Ελάτε τώρα, παραδεχτείτε το, όσο κι αν η μαμά σας ποτέ δεν θα το ενέκρινε, ξέρετε ότι κατά βάθος το θέλετε. Αυγά scrambled, benedict, ομελέτα; Αυγόφετες ή τοστάκι ζαμπόν-τυρί; Μπέικον τηγανητό ή λουκανικούμπα; Τηγανίτες με φρούτα και σιρόπι ή βάφλες με μερέντα ή κρέπες με παγωτό; Δημητριακά και φρουτοσαλάτα; Τάρτα μήλου a la mode; Δεν ακούγεται τέλειο;;; Μεταξύ μας, πιστεύω ότι το πρωινό στα διάφορα καφέ και diner θα έπρεπε να σερβίρεται all day long, όπως επίσης και στα ξενοδοχεία όλου του κόσμου.
Την ιδέα μου πρωτοέβαλε στο μυαλό ο Turk από την τηλεοπτική σειρά Scrubs (την οποία λατρεύω, όπως άλλωστε σας έχω ξαναπεί.), όταν στο επεισόδιο 7 της 7ης σεζόν με τίτλο "My Bad Too" διαδραματίστηκε ο ακόλουθος διάλογος:


Eliott: (Στην Carla και τον Turk.) Λοιπόν, παιδιά, θα κάνετε κάτι ιδιαίτερο για την επέτειό σας;
Turk: Ξέρεις τι θα ήταν ωραίο;
Carla: Να 'τα μας πάλι.
Turk: Brinner.
Eliott: Τι πράμα;
Carla: Πρωινό για βραδινό. Του έχει γίνει έμμονη ιδέα.
Turk: Πού είναι το κακό; Είναι κακό δηλαδή να απολαμβάνεις ένα ποτήρι κρασί παρέα με τις τηγανίτες σου;

* * *

Turk: Μωρό μου, το ξέρω ότι δεν με πιστεύεις, αλλά το παγωτό με μπέικον είναι το τέλειο επιδόρπιο μετά από ένα δείπνο.
Carla: Eίσαι έτοιμος να ανταλλάξουμε δώρα;
Turk: Μα μωρό μου, μου έφτιαξες το brinner!
Carla: Σου έχω κι αυτό εδώ. (Βγάζει τη ρόμπα κι αποκαλύπτει ένα σέξι νυχτικό.)
Turk: (Την κοιτάει με γουρλωμένα μάτια.) Είσαι θεά! (Το ξανασκέφτεται.) Αλλά δύσκολα ξεπερνάς το brinner.
Carla: (ξενερωμένη) Τέλεια. Εμένα μου πήρες τίποτα;
Turk: Ναι, αμέ.
Αφήγηση JD: Λένε ότι είναι πιο ωραίο να δίνεις, παρά να παίρνεις, αλλά μερικές φορές το να μην χαρίσεις το τέλειο δώρο μπορεί να σου δώσει πολύ περισσότερα από ό,τι ποτέ φανταζόσουν. (Ζουμ στις τηγανίτες, τα λουκάνικα, το μπέικον και τα τοστ που είναι αραδιασμένα επάνω στο τραπέζι.)
Turk: Αύριο θα σε πάω στο κοσμηματοπωλείο και μπορείς να πάρεις ό,τι θέλεις.
(Η Carla καταχαρούμενη πέφτει στην αγκαλιά του και τον φιλάει.)
Turk: Ό,τι θες λέμε! (Βουτάει το μπέικον στο παγωτό και το τρώει πωρωμένος.)





Εντάξει, το παραδέχομαι.
Δεν ήταν αυτή η πρώτη φορά που μου πέρασε από το μυαλό η ιδέα του brinner, απλώς ως τότε δεν είχε δοθεί ένα όνομα στο όλο concept.
Και όχι μόνο το έχω σκεφτεί, αλλά το έχω εφαρμόσει κιόλας.
Εντάξει, εντάξει, το ομολογώ. I'm actually having brinner right now.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου