Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Το τέλειο σάντουιτς: Joey Tribbiani & Ross Geller vs. Mr. Bean

Εκτός από το τέλειο burger (βλ. εδώ) υπάρχει και το τέλειο σάντουιτς, και σίγουρα πολλοί θα με έβρισκαν σύμφωνη, όπως ας πούμε ο Joey Tribbiani, που θεωρούσε πιο σημαντικό να σώσει ένα σάντουιτς παρά τον φίλο του τον Ross από βέβαιο θάνατο, όταν ο φίλος της Phoebe, Gary, που ήταν αστυνομικός, τους πήγε βόλτα για παρακολούθηση με το περιπολικό του.
Λίγο πριν την κρίσιμη στιγμή κατά την οποία ο Joey κάνει ενστικτωδώς μια βουτιά στο κενό για να προφυλάξει όχι τον Ross, αλλά το σάντουιτς από τον πυροβολισμό, ο Joey είχε επιπλήξει τον Chandler.

Τσάντλερ: Όντως μυρίζει ωραία αυτό το σάντουιτς.
Τζόι: Σου 'πα εγώ ότι μπορείς να μυρίσεις το σάντουίτς μου;
Τσάντλερ: Δεν επιτρέπεται να μυρίσω το σάντουίτς σου;
Τζόι: Όχι! Η μισή γεύση βρίσκεται στη μυρωδιά! Ρούφηξες όλες τις μονάδες γεύσης!
Τσάντλερ: Καλά, θα σου τις δώσω πίσω. (Εκπνέει).



Kαι βέβαια, μην ξεχνάμε και τον Ross Geller, που ξέσπασε σε φωνές όταν το αφεντικό του πέταξε στα σκουπίδια το αγαπημένο του turkey sandwich, που του ετοιμάζει η Monica κάθε χρόνο με τα περισσεύματα γαλοπούλας μετά την ημέρα των Ευχαριστιών. Σας θυμίζω και το μυστικό υλικό του σάντουιτς, την έξτρα φέτα ψωμιού βουτηγμένη σε gravy και τοποθετημένη στρατηγικά στη μέση του σάντουιτς: ο Ross την αποκαλεί "the Moist Maker".



Παίρνω κι εγώ πολύ σοβαρά τα σάντουίτς μου. Έχω κατά καιρούς πειραματιστεί με διάφορα υλικά, αλλά έχω καταλήξει ότι ο αγαπημένος μου συνδυασμός είναι λευκό ψωμί, μια φέτα Leerdammer, μια φέτα chorizo, δύο λεπτές φέτες ντομάτας και μαγιονέζα και ένα φύλλο γαλλικής σαλάτας, κατά προτίμηση από την καρδιά. Ααααχ και μόνο που το σκέφτομαι μου τρέχουν τα σάλια.

Αλλά πραγματικά, δεν υπάρχει κανένας, μα κανένας στον κόσμο που να παίρνει πιο σοβαρά τα σάντουίτς του από τον ανεπανάληπτο Mr. Bean...



Kαι βέβαια, η λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά είναι η φυγοκέντριση του μαρουλιού με τη βοήθεια της κάλτσας προκειμένου να φύγουν τα περιττά νερά, αλλά και το να γαρνίρεις το σάντουιτς με φρεσκοτριμμένους κόκκους πιπεριού (που μπορείς να σπάσεις με τη βοήθεια του τακουνιού σου) είναι φυσικά εξίσου σημαντικό. Perfection.

1 σχόλιο:

  1. ΚΑΛΑ ΑΥΤΗ Η ΣΚΗΝΗ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΡΩΩ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΣΑΝΤΟΥΙΤΣ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟΝ ΡΟΣ ΝΑ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΛΕΞΗ "MOIST" ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΝΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ "MY SANDWICH"

    ΑπάντησηΔιαγραφή